
Vendo.CRM obsługuje przydzielanie zadań, planowanie kontaktów oraz obieg dokumentów w firmie. Nadzoruje stan realizacji i monitoruje terminy. Workflow definiuje procedury obiegu spraw takich jak: przygotowywanie kalkulacji i ofert, obsługa wniosków urlopowych, reklamacji, procedowanie pism i dokumentów kosztowych, itp. Oprogramowanie CRM wspomaga również procesy pozyskiwania kontraktów i prowadzenia akcji marketingowych. Podnosi efektywność i terminowość pracy, minimalizuje ilości spraw, o których zapominamy.

Zadania i kontakty
- planowanie zadań i kontaktów,
- graficzne przedstawienie zadań w formie kalendarza,
- dostęp (wg uprawnień) do kalendarza innych współpracowników,

Workflow – obieg zadań i dokumentów
- tworzenie tzw. „sprawy” – umożliwiającej przekazywanie zadań i dokumentów – swobodne lub wg procedury. Sprawa spina zadania realizowane przez różne osoby a dotyczące jednego zagadnienia lub dokumentu,
- przekazywanie zadań w oparciu o sprawy również w ramach projektów, procesów sprzedaży, akcji marketingowych czy zleceń,
- definiowanie procedury obiegu zadań i dokumentów w graficznym narzędziu (BPM),

Dostosowanie do procesów firmy
- definiowanie własnych dokumentów (np. protokoły odbioru, reklamacje, itp.),
- definiowanie wyglądu formularzy zdarzeń (zadań, kontaktów, własnych dokumentów) – pola widoczne, niewidoczne, obowiązkowe,
- definiowanie wydruków zdarzeń,
- graficzny konfigurator przebiegu procesów (BPM),


Dziennik podawczy
- skanowanie dokumentów i obsługa elektronicznego procesu obiegu dokumentów (w ramach sprawy),

Rozliczanie czasu pracy
- Rejestracja czasu pracy pod zadania, kontakty, projekty,

Powiadomienia i przypomnienia
- Współpraca z bramką SMS,
- Wbudowany wewnętrzny komunikator,

Klient poczty
- skrzynki imienne i funkcyjne,
- standard IMAP i POP3,
- maile klienta dostępne z jego karty,
