
Zarządznie serwisem
Vendo Serwis i Utrzymanie Ruchu pomaga w zarządzaniu przeglądami, naprawami maszyn, zleceniami oraz kontrolą pracy serwisantów i zużycia materiałów. Jako system CMMS, będący częścią oprogramowania do zarządzania produkcją Vendo, wspiera utrzymanie parku maszynowego firmy.
Jakie funkcje realizuje Vendo w serwisie i utrzymania ruchu
Zlecenie serwisowe
- karta zlecenia serwisowego,
- definiowanie procedur obsługi zlecenia,
- rejestracja wykonania zlecenia: pracownik, zakres czynności, części,
- rozliczenie przychodów i kosztów zlecenia: faktury vat, zużycie materiałów, koszty usług obcych, dojazdu, pracy,
- protokoły odbioru,
- automatyzacja fakturowania na podstawie zarejestrowanych materiałów, usług i prac,

Kartotek urządzeń / obiektów serwisowych
- karta urządzenia,
- historia urządzenia – zlecenia serwisowe, zużyte części, operacje, przeglądy,
- składniki, podzespoły urządzenia,

Przegląd maszyn i urządzeń
- plan przeglądów,
- wystawianie zleceń wg przeglądów,
- lista punktów kontrolnych,


Gospodarka magazynowe w serwisie
- zgłaszanie zapotrzebowania i zamawianie materiałów,
- magazyn serwisanta,
- rozchody materiałów pod zlecenie,

Utrzymanie ruchu w produkcji
- planowane przeglądy zintegrowane z harmonogramem produkcji,
- zgłaszanie awarii,
- zlecenia serwisowe,
- nadzór na realizacją prac,
