https://www.cfi.pl/formularz-podziekowanie/
Ikona
Ikona Strefa klienta

Nowa usługa – wdrożenie VENDO.ERP® zdalnie

tagi:

AI sztuczna inteligencja ML IoT APS maszynowe uczenie MES ERP polski system ERP ERP dla produkcji CAD/CAM inteligentny system ERP CAD produkcja WMS przemysł system ERP VENDO.ERP automatyzacja zarządzanie produkcją

opublikowano:

03.01.2022 r.

Obecna sytuacja epidemiologiczna przyśpieszyła proces cyfryzacji w wielu dziedzinach naszego życia, wiele elementów naszej pracy i nie tylko, wkroczyło w strefę online. Coraz częściej wykorzystujemy różnego rodzaju komunikatory oraz platformy do nauki i pracy. Wiele usług świadczyliśmy zdalnie dla naszych Klientów, lecz pandemia spowodowała, że nauczyliśmy się prowadzić projekty całkowicie zdalnie.

Typowy projekt wdrożenia rozwiązania klasy ERP składa się z głównych etapów takich jak:

  • Analiza wdrożeniowa, dokument, który zawiera w sobie diagnozę  oraz projekt rozwiązania.
  • Budowa rozwiązania, etap ten to instalacja, konfiguracja, ewentualne prace programistyczne, testy, migracja danych, szkolenia.
  • Uruchomienie produkcyjne  wraz z asystą.
  • Opieka powdrożeniowa czyli świadczenie serwisu.

Do tej pory analizę wdrożeniową oraz szkolenia prowadziliśmy przeważnie na miejscu w siedzibie Klienta lecz w ciągu  ostatniego roku wykonywaliśmy kilka projektów wdrożenia naszego rozwiązania VENDO.ERP® w sposób całkowicie zdalny wykorzystując takie narzędzia jak ZOOM oraz Teams.

Dlaczego korzystamy z dwóch platform?

Uznaliśmy, że szkolenia i analiza będą organizowane i przeprowadzane przy wykorzystaniu platformy ZOOM ponieważ:

  • Umożliwia bardzo dobrą jakość video przy dużej ilości uczestników.
  • W prosty sposób można zarządzać dokumentami, prezentacjami dla danego szkolenia.
  • Mamy możliwość przeprowadzenia ankiety po przeprowadzonym szkoleniu.
  • Każde szkolenie może zostać nagrane i jest dobrze skompresowane.
  • Wykonaliśmy integrację spotkań online z naszymi kalendarzami w systemie VENDO.CRM.

Aplikację Teams wykorzystujemy do szybkich spotkań online, czasami prowadzimy również  spotkania z Klientami, którzy mają taki wymóg korporacyjny w zakresie wykorzystywanych narzędzi.

Największym wyzwaniem była zmiana modelu pracy konsultantów i trenerów, którzy musieli nauczyć się prowadzenia szkoleń w trybie online co było dla nich początkowo trudniejsze niż przeprowadzanie szkoleń na miejscu w siedzibie Klienta, ale w krótkim czasie zauważyliśmy:

  • Większą efektywność wykorzystania czasu pracowników Klienta i naszych.
  • Zwiększenie elastyczności w zakresie prowadzenia kilku projektów, oszczędzamy czas na dojazdy.
  • Zwiększenie zadowolenia pracowników, ponieważ mogą spędzać więcej czasu z rodziną (spadek liczby delegacji, możliwość pracy z domu).
  • Nie wystąpił spadek jakości pracy.

Asysta podczas startu systemu najczęściej jest prowadzona przy wykorzystaniu narzędzia TeamViewer, ponieważ jest on „osadzony” w VENDO.ERP® i możemy zalogować się na pulpit każdego użytkownika, dzięki czemu możemy mu pomóc praktycznie natychmiast z rozwiązaniem danego problemu.

Naszym zadaniem trend związany z wdrażaniem rozwiązań klasy ERP w sposób zdalny będzie się nasilał. Obecnie prawie 80% naszych usług jest świadczona zdalnie i coraz więcej nowych Klientów wybiera właśnie tę formę współpracy.

————————–

Wdrożenie nowej usługi zostało opracowane i wdrożone poprzez realizację projektu „Zwiększenie konkurencyjności firmy poprzez wdrożenie innowacji za pomocą inwestycji w środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 dla Osi Priorytetowej III Konkurencyjność MŚP dla działania 3.2 Innowacje w MŚP.

—————————
VENDO.ERP® uzyskał w tegorocznym XXXI konkursie Godło „Teraz Polska”. Jest to jedyny w Polsce system klasy ERP wyróżniony tym prestiżowym Godłem.

VENDO.ERP®

——————————————————

Obserwuj nas na bieżąco też na social mediach!

IKONA_FB  IKONA_LI   IKONA_twitter   IKONA_YB