opublikowano:
16.10.2018 r.
Miło nam poinformować, że do aktualnej listy usług świadczonych naszym klientom w ramach posiadanych umów pakietowych dopisaliśmy właśnie dodatkowe pozycje usługowe dotyczące pomocy systemowo-sprzętowej.
Do dyspozycji naszych klientów oddajemy nie tylko zasoby konsultanckie, ale i sprzętowe.
Co oferujemy?
- audyt użytkowanego systemu i posiadanego sprzętu,
- kontrolę domeny klienta, serwerów pocztowych itp.,
- wsparcie w obszarze polityki bezpieczeństwa IT,
- opiekę nad serwerami klienta,
- raportowanie poprawności działania serwerów, stanu dysków i kontrolerów,
- przechowywanie kopii zapasowych klienta w usłudze chmury CFI,
- weryfikację przechowywanych kopii zapasowych pod kątem prawidłowości ich sporządzenia i możliwości faktycznego wykorzystania,
- tymczasowe uruchomienie systemu na wirtualnych serwerach CFI jako rozwiązanie zastępcze na czas usunięcia awarii na serwerach klienta,
- usługę klastrowania danych w celu zwiększenia dostępności oprogramowania w przypadku awarii pojedynczego serwera,
- zaopatrzenie w sprzęt wraz z jego konfiguracją, na potrzeby VENDO.ERP i innych użytkowanych przez klienta systemów.
Co można zyskać?
- bezpieczeństwo przechowywanych i przetwarzanych danych, na co dzień i na wypadek awarii,
- ciągłość pracy systemu,
- lepsze wykorzystanie posiadanych zasobów,
- większą wydajność,
- odciążenie własnego działu IT lub ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem własnego działu IT.
W zależności od potrzeb, usługi świadczone mogą być w sposób ciągły, cykliczny lub np. okazjonalny.
Od czego zacząć?
W pierwszej kolejności zapraszamy do kontaktu z Państwa opiekunem handlowym, który pomoże dokładnie określić rodzaj i zakres Państwa potrzeb. Znając Państwa oczekiwania i spodziewane korzyści łatwiej nam będzie zaproponować rozwiązanie, najlepiej spełniające Państwa obecne i przyszłe wymagania.
Zamówienie na usługi systemowo-sprzętowe, tak jak na wszystkie pozostałe, składać należy za pośrednictwem portalu B2B.
Życzymy miłego dnia