https://www.cfi.pl/formularz-podziekowanie/

CFI Systemy informatyczne z prolongatą godła Teraz Polska

tagi:

cfi systemy informatyczne nagroda system ERP teraz polska VENDO.ERP

opublikowano:

14.11.2024 r.

CFI Systemy Informatyczne – producent systemu ERP marki Vendo otrzymał prolongatę godła Teraz Polska. Jest to powód do dumy, ponieważ tylko 180 polskich firm może szczycić się tym biało-czerwonym emblematem. Dziękujemy za uznanie i prezentujemy najważniejsze wnioski z najnowszego raportu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

W badaniu przeprowadzonym na próbie 1001 Polaków w dniach 23 września –1 października 2024 r., które zleciła Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, zbadano preferencje konsumenckie, postawy wobec patriotyzmu konsumenckiego i percepcję znaku „Teraz Polska”. Oto wnioski.

Godło Teraz Polska - prolongata godła teraz Polska dla firmy CFI Systemy Informatyczne - producenta systemy Vendo.ERP

Jakość jest najważniejsza

Najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe Polaków jest jakość produktu, wskazana przez 87,3% respondentów, podczas gdy cena plasuje się na drugim miejscu (76,4%). Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie dla 23,7% badanych, a rosnąca świadomość konsumencka sprzyja patriotyzmowi ekonomicznemu. Ponadto, coraz większą rolę odgrywają walory ekologiczne, które w 2024 roku były istotne dla 18,4% respondentów, podczas gdy rok wcześniej dla 13,9%.

Jesteśmy gotowi płacić więcej za wyższą jakość

Aż 82,9% Polaków zadeklarowało gotowość zapłacenia więcej za produkty wyższej jakości, co świadczy o rosnącej świadomości konsumentów. Jedynie 3,6% nie jest w stanie zapłacić więcej za lepszą jakość, co może sugerować, że mimo trudności ekonomicznych Polacy preferują droższe, lepsze produkty. Ponadto, patriotyzm konsumencki zyskuje na znaczeniu – 30% badanych uważa kupowanie polskich produktów za wyraz patriotyzmu, co stanowi wzrost o 3,2 punktu procentowego w porównaniu do 2023 roku.

Patriotyzm konsumencki to istotna wartość

Badanie ujawnia także, że dla Polaków patriotyzm to nie tylko duma z bycia Polakiem (62,6%) i przywiązanie do kultury (51,6%), ale także gotowość do obrony kraju (42,1%) oraz wsparcie rodzimych produktów. Te wyniki ukazują zmieniające się nawyki zakupowe oraz ewolucję wartości w polskim społeczeństwie, gdzie jakość i patriotyzm konsumencki stają się kluczowymi determinantami wyborów rynkowych.