opublikowano:
18.03.2020 r.
Techniczne możliwości świadczenia pracy zdalnej w systemie VENDO.ERP istnieją od początku stworzenia tego rozwiązania.
Możliwości te polegają na:
- pracy zdalnej z dowolnego miejsca na świecie,
- wbudowanego komunikatora w VENDO.ERP, który zwiększa efektywność wymiany informacji dla użytkowników systemu (chat, linki do dokumentów, praca grupowa, powiadomienia),
- aplikacji mobilnej ułatwiającej pracę różnym grupom użytkowników (sprzedaż, magazyn, obsługa klienta, dane zarządcze itp.).
Zadaniowość pracy w naszym systemie oraz wbudowana procesowość ułatwia pracę z poza biura oraz pomaga osobom zarządzającym kontrolować działania w poszczególnych procesach zachodzących w systemie ERP.
Nasi pracownicy od wielu lat pracują z Klientami głównie zdalnie. Usługi takie jak – szkolenia, asysty, konfiguracje rozwiązania, aktualizacje prowadzone są poprzez narzędzia komunikacyjne zawarte w naszym systemie. Jesteśmy przygotowani do świadczenia takiej formy pracy, ponieważ do dnia dzisiejszego w dużej mierze nasze usługi były świadczone właśnie w ten sposób.
Jedyna zmiana jest taka, że pozwoliliśmy naszym pracownikom pracować przez najbliższe dwa tygodnie z domu, a nie z biura. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci nie odczują zmiany w zakresie świadczonych przez nas usług oraz sami dzięki technologii wykorzystywanej przez VENDO.ERP będą mogli część procesów obsłużyć poprzez pracę zdalną.
Bartłomiej Lux, współwłaściciel CFI Systemy Informatyczne – VENDO.ERP
———————————————–
*wpis z BPC-Guide.pl -> https://www.bpc-guide.pl/magazine_articles/195/show
Obserwuj nas na bieżąco też na social mediach!