Vendo to system, który pomaga w zarządzaniu sprzedażą. Ułatwia przygotowywanie wycen, ofert, cenników, zamówień i faktur. Dzięki niemu wszystkie te zadania oraz cały proces sprzedaży są lepiej zorganizowane i przebiegają sprawniej.
Jako system ERP, Vendo automatyzuje transakcje handlowe i tworzenie potrzebnych dokumentów. To oznacza mniej błędów i szybszą obsługę zamówień.Program wspiera też inne obszary, takie jak zarządzanie rezerwacjami, stanami magazynowymi, zaopatrzeniem czy zleceniami produkcyjnymi. Dzięki temu dział handlowy może pracować wydajniej.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Umów się na prezentację systemu Vendo.ERP
Jakie funkcje realizuje Vendo w sprzedaży?
Kalkulacja i ofertowanie
tworzenie ofert ze zdjęciami, opisami i parametrami produktów,
obliczanie cen produktów i usług na podstawie szczegółów, np. wymiarów, koloru czy rodzaju wyposażenia,
drukowanie i wysyłka dokumentów w formatach: pdf, html, xlsx, docx,
przygotowywanie kalkulacji produkcyjnych,
konfigurator produktów do łatwego dostosowania oferty.
Obsługa zamówień
przyjmowanie zamówień „z ręki” (ręczna obsługa),
automatyczne pobieranie zamówień z innych systemów, np. sklepów internetowych, EDI, aplikacji mobilnych, Allegro czy Baselinkera,
panel do zarządzania realizacją zamówień,
obsługa zamówień za pomocą dokumentów magazynowych lub handlowych,
możliwość częściowej realizacji lub anulowania zamówień.
Dokumenty sprzedaży
rodzaje dokumentów:
Faktury VAT,
Paragony,
Faktur proforma,
Oferty,
Zamówienia do klienta,
Faktury zaliczkowe,
automatyczne tworzenie i generowanie dokumentów.
Obsługa posprzedażowa
obsługa reklamacji,
serwisowanie urządzeń,
badanie zadowolenia klientów.
Automatyzacja procesów handlowych
automatyzacja całego procesu obsługi sprzedaży – od zapytania ofertowego aż po rozliczenie płatności za fakturę.
Polityka cenowa i rabatowa
indywidualne upusty, okresowe promocje,
cenniki dla grup i pojedynczych klientów,
ustalanie cen według zamówionej ilości (progi cenowe),
rabaty zależne od kwoty dokumentu,
Finanse w sprzedaży
limity kredytowe, terminy i formy płatności,
aktualne informacje o zadłużeniu,
blokada klientów,
biała księga, sprawdzenie aktywności podatnika,
rozbicie płatności za faktury na kilka rat,
automatyczne windykacja płatności,
E-commerce
automatyczna wymiana informacji ze sklepami internetowymi i systemami B2B dotycząca m.in. towarów i produktów oraz zamówień i ich statusów,
integracje mi.in. z:
Magento,
Shoper,
Idosell,
Baselinker,
API,
Gospodarka magazynowa w sprzedaży
rezerwacje towarów,
rezerwacje „w przód” – po pojawieniu się na stanie towar jest rezerwowany,
rezerwacje wybranych partii,
towary zapotrzebowane,
zlecenia magazynowe wydania zamówienia,
Współpraca z zagranicą
dokumenty eksportowe i wewnątrzunijne,
szablony wydruków, nazwy i opisy produktów w językach obcych,
wielowalutowość dokumentów,
definiowanie kodów, nazw opisów produktów w różnych językach
automatyczne pobieranie kursów walut,
wielojęzyczna platforma Vendo.B2B
sprawdzanie EuroNIP (VIES) oraz deklaracja Intrastat,
Proces pozyskiwania klientów
karta procesu sprzedaży,
dokumenty w ramach procesu (oferty, zamówienia),
nadzór nad terminami, wyznaczanie osób odpowiedzialnych,
planowanie i rejestracja zadań i kontaktów,
lejek sprzedaży,
procedury działania (workflow),
Karta klienta
prowadzenie karty klienta,
informacje, dokumenty, analizy klienta z pozycji karty,
definiowanie pól i charakterystyk klienta, podpinanie plików,
Wsparcie dla handlowców
kalendarze zadań i spotkań,
mobilny dostęp handlowców do systemu,
naliczanie handlowcom wynagrodzeń i premii poprzez definiowalne algorytmy,
Relacje z klientem
dostęp do informacji o kliencie z jednego miejsca,
zarządzanie relacjami z klientem poprzez CRM,
panel B2B dla klienta dający mu dostęp do informacji o ofercie, zamówień, serwisu,
Akcje marketingowe
karta akcji marketingowej,
wybór uczestników akcji (klientów) akacji wg zaawansowanych kryteriów,