CRM to system do zarządzania relacjami z klientami. Vendo CRM gromadzi dane o klientach, śledzi kontakty, automatyzuje sprzedaż i marketing oraz poprawia obsługę. Przydziela zadania, planuje interakcje i zarządza obiegiem dokumentów w firmie, pilnując terminów i realizacji. Usprawnia pozyskiwanie kontraktów i kampanie marketingowe.
CRM wraz z podsystemem Workflow definiuje procedury, np. tworzenie ofert, obsługę reklamacji czy wniosków urlopowych. Dzięki temu firma lepiej rozumie klientów, zwiększa ich zadowolenie i buduje trwałe relacje, co podnosi efektywność biznesu
Jakie funkcje realizuje CRM Vendo?
Zadania i kontakty
planowanie zadań i kontaktów,
graficzne przedstawienie zadań w formie kalendarza,
dostęp (wg uprawnień) do kalendarza innych współpracowników,
Prowadzenie procesów sprzedaży (leadów)
Prowadzanie karty procesu sprzedaży (lead’a) – Vendo.CRM pozwala na efektywne śledzenie i zarządzanie leadami od momentu pierwszego kontaktu aż do zamknięcia sprzedaży,
Tworzenie ofert, zadań, notatek w ramach procesu sprzedaży,
Automatyzacja procesów sprzedażowych – CRM umożliwia jest automatyczne przypisywanie leadów do odpowiednich handlowców, generowanie zadań, przypomnień oraz wysyłanie automatycznych wiadomości,
Analiza lejka sprzedażowego – CRM umożliwia analizę lejka sprzedażowego, co pozwala na monitorowanie postępów w poszczególnych etapach sprzedaży oraz prognozowanie przyszłych wyników sprzedaży,
Workflow – obieg zadań i dokumentów
tworzenie tzw. „sprawy” – umożliwiającej obieg zadań i dokumentów – swobodne lub wg procedury. Sprawa jest to dokument (np. Faktura, kosztowa, umowa, reklamacja), którego tworzenie lub obieg jest realizowane przez różne osoby,
przekazywanie zadań w oparciu o sprawy również w ramach projektów, procesów sprzedaży, akcji marketingowych czy zleceń,
definiowanie procedury obiegu zadań i dokumentów w graficznym narzędziu (BPMN),
Dostosowanie do procesów firmy
definiowanie własnych dokumentów (np. protokoły odbioru, reklamacje, itp.),
definiowanie wyglądu formularzy zdarzeń (zadań, kontaktów, własnych dokumentów) – pola widoczne, niewidoczne, obowiązkowe,
definiowanie wydruków zdarzeń,
graficzny konfigurator przebiegu procesów (BPMN),
Dziennik podawczy
skanowanie dokumentów i obsługa elektronicznego procesu obiegu dokumentów (w ramach sprawy),
Rozliczanie czasu pracy
Rejestracja czasu pracy pod zadania, kontakty, projekty,