Program CRM i Workflow

Co robi program CRM?

CRM to system do zarządzania relacjami z klientami. Vendo CRM gromadzi dane o klientach, śledzi kontakty, automatyzuje sprzedaż i marketing oraz poprawia obsługę. Przydziela zadania, planuje interakcje i zarządza obiegiem dokumentów w firmie, pilnując terminów i realizacji. Usprawnia pozyskiwanie kontraktów i kampanie marketingowe. CRM wraz z podsystemem Workflow definiuje procedury, np. tworzenie ofert, obsługę reklamacji czy wniosków urlopowych. Dzięki temu firma lepiej rozumie klientów, zwiększa ich zadowolenie i buduje trwałe relacje, co podnosi efektywność biznesu

Jakie funkcje realizuje CRM Vendo?

  • planowanie zadań i kontaktów,
  • graficzne przedstawienie zadań w formie kalendarza,
  • dostęp (wg uprawnień) do kalendarza innych współpracowników,
  • Prowadzanie karty procesu sprzedaży (lead’a) –  Vendo.CRM pozwala na efektywne śledzenie i zarządzanie leadami od momentu pierwszego kontaktu aż do zamknięcia sprzedaży,
  • Tworzenie ofert, zadań, notatek w ramach procesu sprzedaży,
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych –  CRM umożliwia jest automatyczne przypisywanie leadów do odpowiednich handlowców, generowanie zadań, przypomnień oraz wysyłanie automatycznych wiadomości,
  • Analiza lejka sprzedażowego –  CRM umożliwia analizę lejka sprzedażowego, co pozwala na monitorowanie postępów w poszczególnych etapach sprzedaży oraz prognozowanie przyszłych wyników sprzedaży,
  • tworzenie tzw. „sprawy” – umożliwiającej obieg zadań i dokumentów – swobodne lub wg procedury. Sprawa jest to dokument (np. Faktura, kosztowa, umowa, reklamacja), którego tworzenie lub obieg jest realizowane przez różne osoby,
  • przekazywanie zadań w oparciu o sprawy również w ramach projektów, procesów sprzedaży, akcji marketingowych czy zleceń,
  • definiowanie procedury obiegu zadań i dokumentów w graficznym narzędziu (BPMN),
  • definiowanie własnych dokumentów (np. protokoły odbioru, reklamacje, itp.),
  • definiowanie wyglądu formularzy zdarzeń (zadań, kontaktów, własnych dokumentów) – pola widoczne, niewidoczne, obowiązkowe,
  • definiowanie wydruków zdarzeń,
  • graficzny konfigurator przebiegu procesów (BPMN),
  • skanowanie dokumentów i obsługa elektronicznego procesu obiegu dokumentów (w ramach sprawy),
  • Rejestracja czasu pracy pod zadania, kontakty, projekty,
  • Współpraca z bramką SMS,
  • Wbudowany wewnętrzny komunikator,
  • skrzynki imienne i funkcyjne,
  • standard IMAP i POP3,
  • maile klienta dostępne z jego karty,