Program CMMS – serwis i utrzymanie ruchu

Zarządznie serwisem

Vendo Serwis i Utrzymanie Ruchu pomaga w zarządzaniu przeglądami, naprawami maszyn, zleceniami oraz kontrolą pracy serwisantów i zużycia materiałów. Jako system CMMS, będący częścią oprogramowania do zarządzania produkcją Vendo, wspiera utrzymanie parku maszynowego firmy.

Jakie funkcje realizuje Vendo w serwisie i utrzymania ruchu

  • karta zlecenia serwisowego,
  • definiowanie procedur obsługi zlecenia,
  • rejestracja wykonania zlecenia: pracownik, zakres czynności, części,
  • rozliczenie przychodów i kosztów zlecenia: faktury vat, zużycie materiałów, koszty usług obcych, dojazdu, pracy,
  • protokoły odbioru,
  • automatyzacja fakturowania na podstawie zarejestrowanych materiałów, usług i prac,
  • karta urządzenia,
  • historia urządzenia – zlecenia serwisowe, zużyte części, operacje, przeglądy,
  • składniki, podzespoły urządzenia,
  • plan przeglądów,
  • wystawianie zleceń wg przeglądów,
  • lista punktów kontrolnych,
  • wielopoziomowy budżet przychodów i kosztów,
  • rozliczanie wykonania budżetu,
  • planowanie i manipulacja operacjami wraz z przeliczeniem operacji zależnych,
  • wykresy Gantta wg zadań i pracowników,
  • łączniki pomiędzy powiązanymi operacjami,
Integracja Vendo