- Ustalanie cen wymaga sporo pracy i zabiera zbyt wiele czasu?
- W obliczaniach wysokości rabatów często pojawiają się błędy, które generują straty?
- Wykonywanie kalkulacji i tworzenie ofert pochłania większość czasu pracy handlowców?
- Ofertowanie nie uwzględnia prawdziwych stanów magazynowych?
- Handlowcy sprzedają towar klientom, którzy zalegają z płatnościami?
- Szwankuje proces obsługi poszczególnych etapów lejka sprzedażowego?
- Ręczne tworzenie dokumentów jest kłopotliwe, a ich obieg jest zbyt wolny?
- Brakuje integracji programu sprzedaży z księgowością, magazynem i logistyką?
- Handlowcy w terenie nie mają pełnego dostępu do niezbędnych danych i formularzy?
Program do sprzedaży ERP Vendo zmienia te problemy w konkretne rozwiązania z gwarancją wymiernych korzyści biznesowych, ponieważ
- porządkuje przebieg poszczególnych czynności i całych procesów sprzedażowych;
- automatyzuje ustalanie cen, naliczanie rabatów, wykonywanie kalkulacji, tworzenie ofert oraz generowanie dokumentów;
- minimalizuje ryzyko błędów i znacznie przyspiesza pracę handlowców;
- zapewnia pełną obsługę transakcji;
- integruje system sprzedaży z programem magazynowym, księgowym, zewnętrznymi platformami e-commerce, logistyką i kurierami;
- umożliwia sprawną i terminową realizację zamówień;
- przyspiesza obieg dokumentów między działami firmy;
- pozwala osiągnąć wzrost wydajności i jakości pracy działu handlowego.
Chcesz zapytać o dopasowanie systemu ERP do potrzeb działu sprzedaży Twojej firmy? Interesuje Cię tempo wdrożenia i integracji systemów oraz cena?
Już teraz umów się na bezpłatną prezentację systemu i rozmowę z doświadczonym doradcą
Kalkulacja i ofertowanie
- oferty wraz ze zdjęciami, opisami, parametrami produktów,
- kalkulacja produktów i usług na podstawie parametrów np. wymiary, kolor, rodzaj doposażenia, itp.
- wydruk i wysyłka – wszystkich dokumentów w formacie: pdf, html, xlsx, docx,
- kalkulacje produkcyjne,
- konfigurator produktów,
Obsługa zamówień
- zamówienia „z ręki”,
- automatyczny import zamówień z systemów zewnętrznych: eCommerce, EDI, systemy mobilne, Allegro, Baselinker,
- panel zarządzania realizacją zamówień,
- realizacja zamówień dokumentami magazynowymi lub handlowymi,
- częściowa realizacja lub anulowania zamówień,
Dokumenty sprzedaży
- rodzaje dokumentów:
- Faktury VAT,
- Paragony,
- Faktur proforma,
- Oferty,
- Zamówienia do klienta,
- Faktury zaliczkowe,
- automatyzacja tworzenia i generowania dokumentów,
Obsługa posprzedażowa
- reklamacje,
- serwis urządzeń,
- badanie satysfakcji klienta,
Automatyzacja procesów handlowych
- automatyzacja procesów obsługi sprzedaży począwszy od zapytania ofertowego kończąc na rozliczeniu należności za FV,
Polityka cenowa
i rabatowa
- indywidualne upusty, okresowe promocje,
- cenniki grupowe i indywidualne,
- definiowanie cen uzależnionych od ilości (ceny progowe),
- rabaty od wartości dokumentu,
- limity kredytowe, terminy i formy płatności,
Finanse w sprzedaży
- limity kredytowe, terminy i formy płatności,
- aktualne informacje o zadłużeniu,
- blokada klientów,
- biała księga, sprawdzenie aktywności podatnika,
- rozbicie płatności za faktury na kilka rat,
- automatyczne windykacja płatności,
E-commerce
- automatyczna wymiana informacji ze sklepami internetowymi i systemami B2B dotycząca m.in. towarów i produktów oraz zamówień i ich statusów,
- integracje mi.in. z:
- Magento,
- Shoper,
- Idosell,
- Baselinker,
- API,
Gospodarka magazynowa w sprzedaży
- rezerwacje towarów,
- rezerwacje „w przód” – po pojawieniu się na stanie towar jest rezerwowany,
- rezerwacje wybranych partii,
- towary zapotrzebowane,
- zlecenia magazynowe wydania zamówienia,
Współpraca z zagranicą
- dokumenty eksportowe i wewnątrzunijne,
- szablony wydruków, nazwy i opisy produktów w językach obcych,
- wielowalutowość dokumentów,
- definiowanie kodów, nazw opisów produktów w różnych językach
- automatyczne pobieranie kursów walut,
- wielojęzyczna platforma Vendo.B2B
- sprawdzanie EuroNIP (VIES) oraz deklaracja Intrastat,
Proces pozyskiwania klientów
- karta procesu sprzedaży,
- dokumenty w ramach procesu (oferty, zamówienia),
- nadzór nad terminami, wyznaczanie osób odpowiedzialnych,
- planowanie i rejestracja zadań i kontaktów,
- lejek sprzedaży,
- procedury działania (workflow),
Karta klienta
- prowadzenie karty klienta,
- informacje, dokumenty, analizy klienta z pozycji karty,
- definiowanie pól i charakterystyk klienta, podpinanie plików,
Wsparcie dla handlowców
- kalendarze zadań i spotkań,
- mobilny dostęp handlowców do systemu,
- naliczanie handlowcom wynagrodzeń i premii poprzez definiowalne algorytmy,
Relacje z klientem
- dostęp do informacji o kliencie z jednego miejsca,
- zarządzanie relacjami z klientem poprzez CRM,
- panel B2B dla klienta dający mu dostęp do informacji o ofercie, zamówień, serwisu,
Akcje marketingowe
- karta akcji marketingowej,
- wybór uczestników akcji (klientów) akacji wg zaawansowanych kryteriów,
- harmonogram zadań w ramach akcji,
- odnotowywanie realizacji kontaktów,
- ceny specjalne (np. promocje gazetkowe),
- korespondencja seryjna: mailing, etykiety adresowe,
Mobilność
- ofertowanie, zamówienia, sprzedaż przy pomocy telefonów i tabletów z systemem Android lub iOS,