opublikowano:
22.06.2020 r.
System VENDO.ERP to “żyjący” ekosystem posiadający ponad 30 dodatków, dzięki którym klient może dostosować VENDO.ERP do swoich potrzeb i w pełni wykorzystać potencjał systemu. Jednym z nich jest wprowadzenie bezpiecznego podpisu elektronicznego. W systemie VENDO.ERP mamy możliwość podpisywania dokumentów poprzez integrację z platformą Autenti – platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez internet.
Rozwiązanie to umożliwia skrócenie czasu na podpisywanie formalnych dokumentów, bez których żaden biznes nie mógłby działać zgodnie z obowiązującym prawem. Integracja VENDO.ERP z platformą Autenti daje możliwość skorzystania z trzech rodzajów podpisów elektronicznych – zwykłego, zaawansowanego i kwalifikowanego. Dzięki takiemu można podpisywać kontrakty, umowy, zamówienia, kosztorysy, zlecenia czy umowy sprzedażowe zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak na zewnątrz czyli z dostawcami (w relacji B2B) oraz klientami przedsiębiorstwa (B2C).
Ta integracja gwarantuje pełną obsługę w zakresie procesu e-transakcji. Począwszy od nadania dokumentu, przez e-identyfikację, e-doręczenie, podpis elektroniczny skutkujący certyfikatem, aż po wygenerowanie linków prowadzących do płatności. Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania.
/Kliknij na obrazek, żeby powiększyć/
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się!
——————————————————
Obserwuj nas na bieżąco też na social mediach!