https://www.cfi.pl/formularz-podziekowanie/

Podpis elektroniczny w VENDO.ERP

tagi:

Autenti ERP podpis elektroniczny system ERP VENDO.ERP

opublikowano:

22.06.2020 r.

System VENDO.ERP to “żyjący” ekosystem posiadający ponad 30 dodatków, dzięki którym klient może dostosować VENDO.ERP do swoich potrzeb i w pełni wykorzystać potencjał systemu. Jednym z nich jest wprowadzenie bezpiecznego podpisu elektronicznego. W systemie VENDO.ERP mamy możliwość podpisywania dokumentów poprzez integrację z platformą Autenti – platforma do autoryzacji dokumentów i zawierania umów przez internet.

Rozwiązanie to umożliwia skrócenie czasu na podpisywanie formalnych dokumentów, bez których żaden biznes nie mógłby działać zgodnie z obowiązującym prawem. Integracja VENDO.ERP z platformą Autenti daje możliwość skorzystania z trzech rodzajów podpisów elektronicznych – zwykłego, zaawansowanego i kwalifikowanego. Dzięki takiemu można podpisywać kontrakty, umowy, zamówienia, kosztorysy, zlecenia czy umowy sprzedażowe zarówno wewnątrz przedsiębiorstwa, jak na zewnątrz czyli z dostawcami (w relacji B2B) oraz klientami przedsiębiorstwa (B2C).

Ta integracja gwarantuje pełną obsługę w zakresie procesu e-transakcji. Począwszy od nadania dokumentu, przez e-identyfikację, e-doręczenie, podpis elektroniczny skutkujący certyfikatem, aż po wygenerowanie linków prowadzących do płatności. Szyfrowanie danych gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania.

/Kliknij na obrazek, żeby powiększyć/

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się!

——————————————————

Obserwuj nas na bieżąco też na social mediach!

IKONA_FB  IKONA_LI   IKONA_twitter   IKONA_YB