
Vendo.Cassandra to predyktywne oprogramowanie analityczne wykorzystujące sztuczną inteligencję, które przewiduje przyszłe zachowanie pracowników oraz organizacji. Pomaga w tworzeniu wzorców zachowań np. operatorów maszyn i odpowiada za poprawę wyników w obszarach takich jak bezpieczeństwo, straty, zarządzanie i nie tylko. Modele predykcyjne wykorzystuje również do gamifikacji wdrożeń Lean Management. Jej działanie docelowo eliminuje wypadki, przewidując, co się stanie, zanim jeszcze się wydarzą, i podejmując niezbędne środki zapobiegawczy, aby ich uniknąć.
Cassandra wspiera wdrożenie Lean Management do ekosystemu firmy. Stale monitoruje pracę pracowników, podnosi ich kwalifikacje, pomaga unikać błędów i wypadków, a do tego zwiększa motywację do zmian. Na podstawie ogromu danych pochodzących z sensorów organizacji, systemu ERP, kamer, czujników pozwala budować modele predykcyjne zachowań.
Sztuczna inteligencja pomaga podnosić kwalifikacje, poprzez programy rozwojowe dedykowane pracownikom, którzy ich potrzebują. Motywuje do zmian, ponieważ opiera się o filozofię pozytywnej informacji zwrotnej, która zachęca ludzi do działania lepiej niż wcześniej. No i na koniec: Cassandra może współpracować z każdym systemem ERP, niezależnie od producenta!

Cassandra – przewidywanie zdarzeń
- Wspomaga skuteczne wdrożenie systemu Lean management.
- Pomaga definiować wyzwania Lean Managmentu i wprowadzić wskaźniki do stałego monitoringu.
- Wspiera wdrożenie 5S na stanowisku pracy.
- Wizualizuje procesy i dostarcza dostaje feedback zwrotny, co robi źle, co dobrze w czasie rzeczywistym.
- Przewiduje w czasie rzeczywistym, że dany pracownik może popełnić.
- W razie ryzyka wystąpienia błędu krytycznego lub wypadku, alarmuje przełożonego i specjalistę odpowiedzialnego za proces.
- Dopasowuje i uruchomia proces doskonalenia.
- Wspiera SMED – technikę służąca skróceniu przezbrojenia maszyn na linii produkcyjnej.
- Uzupełnia TPM, czyli zapewnienie sprawności technicznej maszyn i urządzeń na hali produkcyjnej.
- Monitoruje w trybie ciągłym pracownika w czasie pracy i reaguje w razie potrzeby, – Uczy pracowników i rozwija ich kompetencje.
- Ma różne rodzaju interfejsu – TV, Tablet, MES i na różnych nośnikach wyświetla dopasowane komunikaty.
- Opiera się na grywalizacji.
- Opiera się na pozytywnym feedbacku (informacji zwrotnej) dla pracownika.
- Tworzy feedback na podstawie danych – czyli tego, co pracownik robi na danym stanowisku pracy.
