
Vendo.ERP wspiera Zaopatrzenie w wyliczaniu ilości potrzebnych materiałów, towarów i usług wraz generowaniem zapytań i zamówień do dostawców. Maksymalizuje dostępność przy minimalizacji stanów magazynowych. Nadzoruje proces zamawiania i dostawy wraz z potwierdzaniem etapów oraz awizacją terminów.

AUTOMATYZACJA PROCESU ZAOPATRZENIA
- wyliczanie zamówień wraz generowaniem zamówień lub zapytań ofertowych do dostawców na podstawie: analizy obrotów, stanów minimalnych i maksymalnych,
- zamówienia do dostawców na podstawie zamówień od odbiorców,
- zamówienia materiałów pod zlecenie produkcyjne,
- obsługa towarów oczekiwanych (zamówionych u dostawcy, lecz jeszcze niedostarczonych) oraz zapotrzebowanych (niepokryte rezerwacją zamówienia od klientów),

ZAPYTANIA OFERTOWE DO DOSTAWCÓW
- zapytania ofertowe do dostawców,
- automatyzacja wyboru najkorzystniejszej oferty wg ceny lub terminu realizacji,
- indywidualne ceny zakupu i warunki handlowe,

ZAMÓWIENIA DO DOSTAWCÓW
- zamówienie do dostawców,
- realizacja zamówienia poprzez dokumenty magazynowe,
- dokumenty w formie elektronicznej (EDI, xls, xml),


AWIZACJA I KALENDARZE DOSTAW
- awizacja dostaw na dzień, godzinę i bramę,
- graficzny kalendarz dostaw,

ZAMAWIANIA USŁUG, ŚRODKÓW TRWAŁYCH, WYPOSAŻENIA
- zamawianie usług,
- zamawianie środków trwałych i wyposażenia,
- procedura obiegu zamówienia: zapotrzebowanie, akceptacja, wysyłka,

ZAMÓWIENIA JUST ON TIME
- zamówienia na daty wynikające zapotrzebowania np. z harmonogramów produkcji,

NADZÓR NAD REALIZACJĄ DOSTAW
- nadzór nad terminowością,
- aktualizacja terminów dostaw na zamówieniu,
- awizacja dostaw,
- kontrola jakości dostawy,
