opublikowano:
28.07.2022 r.

VENDO.ERP® to oprogramowanie dla firm produkcyjnych i handlowych. Doskonale też sprawdza się w specyficznej branży, jaką jest branża reklamowa.
Wyzwanie
Wybierając dla siebie oprogramowanie i korzystając z dostępnych informacji oprogramowania dla firm, nasz Klient kierował się wyłącznie swoimi potrzebami. Najważniejszą z nich była konieczność integracji wszystkich obszarów aktualnej działalności, zapewnienie nieprzerwanego i płynnego obiegu informacji, ale też dokumentów.
Klient szukał kompleksowego rozwiązania, które zapewni mu stały dostęp do niezbędnych danych, niezależnie od miejsca ich wprowadzenia i przechowywania.
Przy takiej skali działalności, „wszystkiego” jest więcej. Więcej jest zamówień, więcej dokumentów i błędów też zdarzało się więcej, niżeli Klient by sobie tego życzył.
Klient chciał mieć też pewność prawidłowej segmentacji swoich klientów i ofertowanie produktów w oparciu o indywidualne, wcześniej ustalone kryteria.
„VENDO.ERP® doskonale się sprawdziło. Sami zdecydowaliśmy jakie dane są dla nas istotne, które z nich będziemy zbierać i przechowywać, w oparciu o które budować będziemy naszą ofertę produktową. Dzisiaj nic nie sprawia nam to najmniejszego problemu”. — powiedziała Anna Roszczak, prezes firmy ASGARD
Różne strefy czasowe, w których znajdują się klienci naszego Klienta było dodatkowym utrudnieniem. Dlatego właśnie Klient zdecydował się na uruchomienie portalu B2B. Portal ten zapewnia całodobowy dostęp do aktualnych informacji o produkcie i jego dostępności.
VENDO.ERP® miało za zadanie nie tylko aktualizować dane magazynowe, ale dodatkowo kontrolować poziom zapasów. Stosowana przez Klienta forma zaopatrzenia wymaga szczegółowego planowania. Integracja danych zarówno bieżących jak i historycznych umożliwia mu prognozowanie
i przygotowanie optymalnego plany zaopatrzenia i dostaw.
Rozwiązanie
Podstawowym celem Klienta była satysfakcja jego klientów, wynikająca z jakości produktów, które oferuje oraz wysoka kultura obsługi. Dlatego Klient szukał oprogramowania, które byłoby dla niego wsparciem w ich realizacji. Spośród wielu dostępnych systemów Klient wybrał VEDO.ERP® firmy CFI Systemy Informatyczne. Wdrożenie VENDO.ERP® to przede wszystkim integracja wszystkich obszarów działalności klienta, które ułatwiło przepływ informacji i zdecydowanie uprościło pracę.
„Dzięki rozwiązaniu VENDO.ERP® realizowane przez nas procesy logistyczne przebiegają sprawnie i bez zakłóceń a częściowa automatyzacja pozwala na znaczną oszczędność czasu i gwarantuje terminową realizację zleceń .” — dodała Anna Roszczak.
Różnorodność klientów i ich rozproszenie geograficzne w znacznym stopniu wpływa potrzeby Klienta dotyczące użytkowanego systemu.
Dodatkowo wszystkie informacje pochodzą z systemu VENDO.ERP®. Wprowadzone informacje wykorzystywane są wielokrotnie, do różnych celów, zarówno przez Klienta, jak i odbiorców produktów Klienta.
Korzyści
- Najważniejszą korzyścią wynikająca z zastosowanej integracji jest oszczędność czasu.
- Usprawnione procesy logistyczne.
- Integracja wszystkich obszarów działalności.
- VENDO.ERP® daje możliwość szerokiego dostępu do różnorakich analiz, m.in. sprzedażowych, dzięki czemu nasz Klient ma jasny obraz spraw handlowych.
- Informacje raz wprowadzone do systemu, dają gwarancję korzystania z nich w całym procesie sprzedaży, co znacznie skraca czas pracy.
- Daje duże możliwości kontroli i zarządzania.
- Pełna kontrola procesu zamawiania produktów i świadomość postępu realizacji składających się na niego zadań stanowi wartość dodaną zastosowanego rozwiązania.
—-
Pobierz case [PDF]