Klienci

Nasi Klienci są ekspertami w swoich branżach, nasza współpraca polega na dostarczaniu im rozwiązań informatycznych które prowadzą do wzrostu efektywności działania i  przyczynia się do osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej. Od ponad dekady zajmujemy się produkcją i wdrażaniem systemów informatycznych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem. obecnie nasze kompetencje nie ograniczają się do rozwiązań klasy ERP/MRPII, ale również posiadamy wiedzę za zakresu rozwiązań klasy MES, APS, BI, EOD. Nasza wiedza i doświadczenie to wynik wieloletniej współpracy z setkami firm i realizacji około 40 indywidualnych projektów rocznie.

Nasi Klienci to nasi Partnerzy – ich opinie są dla nas ważne przy rozwoju naszych rozwiązań oraz kompetencji.

Nasi klienci

          

OPINIE NASZYCH WYBRANYCH KLIENTÓW

do_met
KOT

MARIUSZ KOT
Szef Produkcji

„Nasza produkcja jest bardzo zróżnicowana, jednocześnie mamy kilkadziesiąt otwartych linii produkcyjnych. Zaangażowanie maszyn jest bardzo różne, każdy cykl jest inny i mamy blisko 40 maszyn pracujących w systemie trzyzmianowym. Różnorodność wykonywanych części jest tak duża, że przez ostatnie 10 lat nie mieliśmy dwóch identycznych ustawień na produkcji. Bez VENDO.ERP® zarządzanie produkcją nie byłoby możliwe, nawet gdybyśmy mieli 6 planistów.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ REALIZACJĘ W DO-MET    

gorzelak

MAREK GORZELAK
Prezes Zarządu

„Firma Merkson działa od ponad 40 lat w branży metalowej i automotive. Podstawą działalności firmy jest produkcja komponentów metalowych, z których takie koncerny, jak MAN i Scania budują swoje pojazdy użytkowe. Nie byłoby to możliwe bez VENDO.ERP®, które wykorzystywane jest niemal we wszystkich procesach firmy. Pomaga już od wejścia – pomaga zarządzać korespondencją i kontaktami z naszymi partnerami. Ale to właśnie ten system daje nam możliwość spełnienie specyficznych wymagań klientów branży automotive, takich jak: standard wymiany danych oparty o połączenie EDI, elastyczne planowanie produkcji w oparciu o wolne moce produkcyjne oraz dostarcza danych, niezbędnych do podejmowania najważniejszych decyzji w firmie.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W FIRMIE MERKSON 

popczyk

KAROL POPCZYK
Dyrektor Handlowy
Członek Zarządu

„Potrzebowaliśmy systemu, który połączy wymagania naszych klientów, z naszymi planami na przyszłość. Systemu, który będzie nas wspierał w realizacji obu tych aspektów. Takim systemem jest właśnie VENDO.ERP®. System daje nam możliwość prześledzenia poszczególnego etapu sprzedaży. Począwszy od rejestracji zapytania ofertowego, poprzez produkcję a skończywszy na realizacji wysyłki do Klienta. Obecnie w MET-EUROSYSTEM wszystkie procesy zintegrowane są z systemem VENDO.ERP®. Przy tak dużej ilości elementów w procesie produkcyjnym jedynym sposobem sprawnego zarządzania jest odzwierciedlenie wszystkich operacji w systemie VENDO.ERP®. Dzięki VENDO.ERP® firma na bieżąco śledzi wykonywane operacje z kompleksową analizą. VENDO.ERP® świetnie współpracuje z systemami automatycznego magazynowania np. Modula i daje możliwość dostosowania programu do wewnętrznych potrzeb firmy. „

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W FIRMIE Z BRANŻY METALOWEJ MET-EUROSYSTEM 

laguna
rafał_ś

RAFAŁ ŚLĘŻAK
Dyrektor Produkcji

„Laguna Fabryka Okuć w ostatnich latach wprowadziła na rynek wiele nowych produktów, w związku z tym w naszej firmie wzrosło też prawie 3-krotnie zatrudnienie. Powstała potrzeba wdrożenia systemu, który pozwoliłby kompleksowo zarządzać całym przedsiębiorstwem – zarządzać obiegiem informacji, produkcją, logistyką, sprzedażą. Zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu VENDO.ERP®, ponieważ jest to bardzo elastyczne narzędzie, które na bieżąco dostosowuje się do wszystkich potrzeb firmy produkcyjnej. Dzięki VENDO.ERP® usprawniliśmy pracę w każdym pionie naszej firmy.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W LAGUNA FABRYKA OKUĆ   

asgard logotyp
roszczak

ANNA ROSZCZAK
Prezes

„Wdrożony u nas system VENDO.ERP® jest niczym serce i krwioobieg naszej firmy. Zbiera wszystkie niezbędne informacje, dostarcza je w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób do odpowiednich osób, dzięki temu zapewnia prawidłowe funkcjonowanie wszystkich procesów.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W PRZEDSIĘBIORSTWIE ASGARD

ZIEBA

JOANNA
RAGAN-ZIĘBA

Prezes

„Kluczową przewagą konkurencyjną w naszej branży jest szybkość realizacji zamówienia naszego klienta. Dzięki nowoczesnemu systemowi VENDO.ERP® zlecenia klientów trafiają do działu sprzedaży, który po akceptacji przekazuje je on-line do komplementacji na magazyn. Złożone dziś zamówienie klienta, jutro rano musi być już w drodze. Dzięki między innymi automatyzacji obiegu dokumentów w VENDO.ERP® jest to możliwe. Dlatego VENDO.ERP® działa w Vivasanit już kilkanaście lat.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W VIVASANIT 

gargas

TOMASZ GARGAŚ
Dyrektor Zarządzający

„Większość czynności obsługi klienta udało się zautomatyzować dzięki VENDO.ERP®. W połączeniu z elektronicznym obiegiem informacji i dokumentów, pozwala nam utrzymać naprawdę wysokie tempo pracy, zwłaszcza w obszarze ofertowania i przygotowania zamówień. A to wszystko z gwarancją dostaw w terminie. VENDO.ERP® jest praktycznie samowystarczalne.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W FIRMIE PRODUKUJĄCEJ NITY ZRYWALNE – SARIV 

kokot

JAKUB KOKOT
Viceprezes Zarządu

„Polonia Logistyka zdecydowała się na VENDO.ERP® – moduł MWS (Magazynu Wysokiego Składowania), bo jest to system nowoczesny, ale przede wszystkich bardzo łatwy w dostosowywaniu do potrzeb Polonii. Wdrażanie nowych modułów VENDO.ERP® i ich testowanie nie wpływa na bieżącą pracę magazynu, co jest szczególnie ważne, biorąc pod uwagę, że Polonia Logistyka pracuje 24/7. Specyficzna budowa systemu VENDO.ERP® powoduje, że posiadając nawet system bardzo zmodyfikowany, nie wpływa to na jego stabilność, a czynności serwisowe (jak upgrade systemu) odbywają się w sposób praktycznie niezauważalny, nie generując przy tym dodatkowych kosztów. Dzięki MWS VENDO.ERP® procesy obsługi 100 tysięcy produktów w kilku miejscach w Polsce zostały zoptymalizowane, między innymi: procesy przyjmowania dostaw, komplementacji wysyłek czy inwentaryzacji. Dzięki temu klient zaoszczędził 50% czasu potrzebnego na wykonywanie tych czynności, a to przełożyło się na wzrost jakości.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W POLONIA LOGISTYKA 

wcislo

JÓZEF WCISŁO
Prezes

„Obecnie Dorbud ma prawie 75 tyś pozycji asortymentowych. Zarządzanie takim asortymentem wymaga od pracowników firmy wiele nakładów pracy. Dlatego VENDO.ERP® wykorzystywane jest w Dorbud niemal w każdym obecnym procesie w firmie, przede wszystkim w zarządzaniu magazynem, przyjmowaniu dostaw i dedykowanym zespole technicznym, który ułatwia pracę kasjerom obsługę księgowości. U nas towar przyjmuje około 10 pracowników. Jedno przyjęcie to blisko 300 pozycji. Przed wdrożeniem VENDO.ERP® przyjęcie towaru wymagało mnóstwo czasu, aby dany produkt znaleźć na dokumencie i wprowadzić go do bazy danych. Obecnie wystarczy, że kolektorem sczyta się kod kreskowy, a wszystko już potem dzieje się automatycznie. Skaner od razu też wyłapuje ewentualne błędy. Kiedyś przyjęcie towaru zajmowało pół dnia, teraz to samo zajmuje godzinę. Przed firmą Dorbud kolejne wyzwania. Dorbud planuje powiększyć dział handlowy, dział magazynowy oraz powiększyć ogród zewnętrzny, gdzie również będzie wykorzystywane VENDO.ERP®.”

KLIKNIJ W IKONĘ I ZOBACZ NASZĄ REALIZACJĘ W DORBUD 

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.